Zespół Szkół Nr 12
75 - 064 Koszalin
ul. Bolesława Krzywoustego 5
tel./fax (094) 342 44 17, 342 05 51
tel. 515 082 574
mail: spec-koszalin@wp.pl,
mail: sekretariat@zs12koszalin.pl
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU
W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE FOTOGRAFICZNO - PLASTYCZNYM
Wiosenny widok za oknem
Cele konkursu:
-
Zachęcanie do rozwijania zainteresowań artystycznych, rozwijanie kreatywności
i wyobraźni. -
Kształtowanie pozytywnego stosunku do przyrody, uwrażliwienie na jej piękno.
Regulamin konkursu
Organizator i czas trwania konkursu
-
Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół nr 12 w Koszalinie.
-
Prace konkursowe należy nadsyłać do 10.05.2022 roku.
Prace plastyczne należy przesłać na adres: Zespół Szkół Nr 12 Koszalin ul. Połczyńska 71a z dopiskiem: konkurs plastyczny – biblioteka
Prace fotograficzne należy przesłać na adres e-mail: swietlicazs12.koszalin@wp.pl
Warunki uczestnictwa w konkursie i przyznawania nagród
-
Konkurs przeznaczony jest dla uczniów niepełnosprawnych intelektualnie szkoły podstawowej.
-
Prace plastyczne powinny być pracami płaskimi, wykonanymi w dowolnej technice
z wyłączeniem materiałów sypkich, maksymalny format pracy A3. -
Każda praca powinna zawierać metryczkę: imię i nazwisko, wiek dziecka, klasa, adres
i telefon placówki, imię i nazwisko nauczyciela lub opiekuna. Metryczkę napisaną drukowanymi literami należy przykleić na odwrotnej stronie pracy. -
Do pracy konkursowej należy dołączyć zgodę rodziców (opiekunów prawnych)
na udział dziecka w konkursie – Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, -
Fotografie powinny być wykonane samodzielnie przez uczestnika konkursu. Każdy uczestnik wysyła 1 zdjęcie konkursowe.
-
Zdjęcia konkursowe należy przesłać pod wskazany adres e-mail: swietlicazs12.koszalin@wp.pl z dopiskiem w temacie e - mail: konkurs fotograficzny – Wiosenny widok za oknem. W treści proszę wpisać: imię i nazwisko uczestnika konkursu, klasę, pełną nazwę szkoły, adres i telefon placówki oraz imię i nazwisko nauczyciela
lub opiekuna. -
Jako załączniki proszę wysłać: zdjęcie konkursowe oraz formularz zgody na udział
w konkursie dziecka (uzupełnione przez rodzica / opiekuna) - dokumentacja RODO - Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, -
Oceny prac dokona profesjonalne jury.
-
Wszystkie prace przechodzą na własność organizatora i będą eksponowane
na wystawie w szkole. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnej prezentacji prac
w celu promowania idei konkursu. -
Laureaci konkursu otrzymają nagrody, a ich opiekunowie dyplomy podziękowania.
-
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 20.05.2022 r.
-
Lista laureatów konkursu zostanie zamieszczona na stronie internetowej szkoły www.zs12.eduportal.koszalin.pl
-
Nagrody zostaną przesłane pocztą.
Postanowienia końcowe
-
Uczestnik przystępując do konkursu wyraża zgodę na publikację swoich danych osobowych oraz umieszczenie tej informacji w materiałach promujących konkurs
na stronie internetowej, portalach społecznościowych oraz mediach. -
Dane osobowe Uczestników i zwycięzców po wyrażeniu przez nich zgody będą przetwarzane i używane w celu organizacji, przeprowadzenia konkursu oraz w celach promocyjnych przy zachowaniu zasad określonych w ustawie z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000). -
Nadesłanie prac jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.