Zespół Szkół Nr 12

75 - 064 Koszalin

ul. Bolesława Krzywoustego 5 

tel./fax (094) 342 44 17, 342 05 51  

tel. 515 082 574

 mail: spec-koszalin@wp.pl,

mail: sekretariat@zs12koszalin.pl

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU
W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE FOTOGRAFICZNO - PLASTYCZNYM

Wiosenny widok za oknem

Cele konkursu:

  • Zachęcanie do rozwijania zainteresowań artystycznych, rozwijanie kreatywności
    i wyobraźni.

  • Kształtowanie pozytywnego stosunku do przyrody, uwrażliwienie na jej piękno.

Regulamin konkursu

Organizator i czas trwania konkursu

  1. Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół nr 12 w Koszalinie.

  2. Prace konkursowe należy nadsyłać do 10.05.2022 roku.

Prace plastyczne należy przesłać na adres: Zespół Szkół Nr 12 Koszalin ul. Połczyńska 71a z dopiskiem: konkurs plastyczny – biblioteka

Prace fotograficzne należy przesłać na adres e-mail: swietlicazs12.koszalin@wp.pl

Warunki uczestnictwa w konkursie i przyznawania nagród

  1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów niepełnosprawnych intelektualnie szkoły podstawowej.

  2. Prace plastyczne powinny być pracami płaskimi, wykonanymi w dowolnej technice
    z wyłączeniem materiałów sypkich, maksymalny format pracy A3.

  3. Każda praca powinna zawierać metryczkę: imię i nazwisko, wiek dziecka, klasa, adres
    i telefon placówki, imię i nazwisko nauczyciela lub opiekuna. Metryczkę napisaną drukowanymi literami należy przykleić na odwrotnej stronie pracy.

  4. Do pracy konkursowej należy dołączyć zgodę rodziców (opiekunów prawnych)
    na udział dziecka w konkursie – Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu,

  5. Fotografie powinny być wykonane samodzielnie przez uczestnika konkursu. Każdy uczestnik wysyła 1 zdjęcie konkursowe.

  6. Zdjęcia konkursowe należy przesłać pod wskazany adres e-mail: swietlicazs12.koszalin@wp.pl z dopiskiem w temacie e - mail: konkurs fotograficzny – Wiosenny widok za oknem. W treści proszę wpisać: imię i nazwisko uczestnika konkursu, klasę, pełną nazwę szkoły, adres i telefon placówki oraz imię i nazwisko nauczyciela
    lub opiekuna.

  7. Jako załączniki proszę wysłać: zdjęcie konkursowe oraz formularz zgody na udział
    w konkursie dziecka (uzupełnione przez rodzica / opiekuna) - dokumentacja RODO -
    Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu,

  8. Oceny prac dokona profesjonalne jury.

  9. Wszystkie prace przechodzą na własność organizatora i będą eksponowane
    na wystawie w szkole. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnej prezentacji prac
    w celu promowania idei konkursu.

  10. Laureaci konkursu otrzymają nagrody, a ich opiekunowie dyplomy podziękowania.

  11. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 20.05.2022 r.

  12. Lista laureatów konkursu zostanie zamieszczona na stronie internetowej szkoły www.zs12.eduportal.koszalin.pl

  13. Nagrody zostaną przesłane pocztą.

Postanowienia końcowe

  1. Uczestnik przystępując do konkursu wyraża zgodę na publikację swoich danych osobowych oraz umieszczenie tej informacji w materiałach promujących konkurs
    na stronie internetowej, portalach społecznościowych oraz mediach.

  2. Dane osobowe Uczestników i zwycięzców po wyrażeniu przez nich zgody będą przetwarzane i używane w celu organizacji, przeprowadzenia konkursu oraz w celach promocyjnych przy zachowaniu zasad określonych w ustawie z dnia 10 maja 2018 r.
    o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000).

  3. Nadesłanie prac jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.